Tuesday, September 23, 2014

lsdzeppelin:

i was taking pictures of the new puppy

image

when i look out the window to see the older dog just

image

kanyewestevil:

schools have stairs so you can throw yourselves down them

(Source: kanyewesticle)

thebakkat:

yuki-menoko:

diaborosu:

mechagod:

Bruh….

I don’t think we’re prepared

CHILL

Rough translation:

"I lost at Smash Brothers, got angry, and broke it."

17yr:

*drops hint* *crush trips over it*

taboop:

NEW ORLEANS

(Source: neferbadmon)

happyandhealthyismydesire:

crofethr:

denali-winter:

BAM.

I have never hit reblog so fast in my LIFE.

Damn. Boom.

(Source: sandandglass)

flygex-eatin-on-softies:

i’m sorry for my followers but i’m on an ouran kick and i just 

(Source: maple-moose)

hello-delicious-tea:

willgrahamsstagdo:

eggsuckinguttertrash:

anybody read this?
i didn’t pick it to read right now nah i totes had a change mind so yeah i am reading it, but some input would be kind of nice because, well, it seems a tad odd
the way it’s set up
it was mentioned quite a few times in my internet perusing, and a lot of people were talking about how long/hard (i’ve been reading for 7 months…) of a read it is so of course i had to buy it
and i mean, it’s a big book, gotta be at least 500 pages (i didn’t check) but
just
let me show you




















so yeah
any input you can give me on what i’m getting myself into here would be cool

This is the best book i have ever read, it took months to read it and i couldnt even finish it the second time round, i seriously recomend it though

This book is the bomb. It is awesome. It is terrifying. I haven’t yet had the leisure to just read the bloody thing start to finish, but it’s one of those books that you’re reading all haha this isn’t scary and then you look up and the walls are closing in around you and your hallway may or may not be there it might be stretching it might be shrinking it might be nice to close that door now. I went to the 7-11 to get a snack in the middle of reading this book. All the shelves had been rearranged. Nothing was where I left it. It scared the shit out of me, I had to take some very deep breaths here. And you would know why if you read this book, which could be catalogued as ‘architectural horror’.

hello-delicious-tea:

willgrahamsstagdo:

eggsuckinguttertrash:

anybody read this?

i didn’t pick it to read right now nah i totes had a change mind so yeah i am reading it, but some input would be kind of nice because, well, it seems a tad odd

the way it’s set up

it was mentioned quite a few times in my internet perusing, and a lot of people were talking about how long/hard (i’ve been reading for 7 months…) of a read it is so of course i had to buy it

and i mean, it’s a big book, gotta be at least 500 pages (i didn’t check) but

just

let me show you

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

so yeah

any input you can give me on what i’m getting myself into here would be cool

This is the best book i have ever read, it took months to read it and i couldnt even finish it the second time round, i seriously recomend it though

This book is the bomb. It is awesome. It is terrifying. I haven’t yet had the leisure to just read the bloody thing start to finish, but it’s one of those books that you’re reading all haha this isn’t scary and then you look up and the walls are closing in around you and your hallway may or may not be there it might be stretching it might be shrinking it might be nice to close that door now. I went to the 7-11 to get a snack in the middle of reading this book. All the shelves had been rearranged. Nothing was where I left it. It scared the shit out of me, I had to take some very deep breaths here. And you would know why if you read this book, which could be catalogued as ‘architectural horror’.

did-you-kno:

After viewing a 3D movie, a 67-year-old man born without depth perception was cured when his brain suddenly awakened and he could see everything in 3D when he left the theater.   Source

did-you-kno:

After viewing a 3D movie, a 67-year-old man born without depth perception was cured when his brain suddenly awakened and he could see everything in 3D when he left the theater. Source

coeur-de-porcelaine:

thehowlingwolf:

chickdeney:

I’m gonna fucking go postal on 4chan I s2g

A woman can’t even think or talk about wanting equal rights/treatment without consequences, and they wonder why we still need feminism smfh

”In a textbook example of why feminism isn’t just a women’s issue”

What a weird take on it. More like ”in a textbook example of males reacting violently and threateningly to put a woman back in her place.”

(Source: timeladyaerynjenkins)

3 And replace ‘http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2012/260/d/1/katnep_pixel_by_mariskywalker-d5f1hrk.gif’